7-9 / 8-9 Ziek!

23 april 2020 - Deventer, Nederland

Even een korte update van mij. Woensdag avond begon de ellende. Ik was ongewoon moe had buikkrampen en was misselijk. Ik zal er niet over uitwijden maar het was alsof het uit mijn tenen moest komen. De hele nacht niet geslapen. 'S morgens besloten een hostel te zoeken en een dag rust te nemen. Mijn energielevel was nagenoeg 0 dus ik had geen keus. In de loop van de dag ging het iets beter. Lisa was toevallig in de buurt en heeft heel lief noodles voor me gemaakt. Waar het ineens weg komt weet ik niet. De hygiëne is niet altijd even goed in de verschillende restaurants met name de herbergen die er een diner bij serveren. Dus daar moet ik in het vervolg iets beter op letten. Zeker is wel dat het onder de pelgrims heerst ik ben zeker niet de enige. Van gisterenavond 7 uur tot vanmorgen 8 uur geslapen. Dat heeft me goed gedaan. Ik kan het eten nu binnen houden. En heb iets meer energie. Besloten nog een dag te blijven en wat aan te sterken en dan morgen met een korte etappe weer te beginnen. Tot morgen!